بندر بن سلطان؛ بازگشت شيطان

پسر شيطان- لقبي که پاتريک کاکبرن مقاله نويس شهير روزنامه انگليسي اينديپندنت به او داده است- برگشته است. او با سمت مشاور ملک عبدالله دوباره به کار دعوت شده است. او پدر معنوي و مادي گروه هاي تروريستي است که هم اکنون سعودي سعي دارد خود را از آنان مبرا جلوه دهد. اين گروه هاي تکفيري سني در حقيقت مارهايي هستند که از آستين سعودي ها و همين بندر بن سلطان خارج شده اند و به جان مردم منطقه خاورميانه به خصوص در عراق و سوريه افتاده اند. تشکيل گروه هاي تروريستي تفکيري، سياست يک روز و يک ماهه سعودي ها نيست بلکه آنها بيش از يک دهه است که براي مقابله با جمهوري اسلامي ايران، به هر کاري دست مي زنند.

حالا بندر به عنوان فرزند غيرقانوني و نامشروع سلطان بن عبدالعزيز – که درسال 2012 مرد- به سمت مشاور ارشد و فرستاده ويژه ملک عبدالله تعيين شده است تا بار ديگر بتواند در منطقه آتش به پا کند. پسر شيطان در حقيقت به خاطر ناکامي در سرنگوني بشار اسد رييس جمهوري سوريه از کار برکنار شد چرا که حتي او هم فکر نمي کرد بشار اينگونه مقاومت کند.
اما حضور دوباره بندر در صحنه سياسي عربستان سعودي پيام هاي زيادي دارد. عربستان با انتخاب او به سمت مشاور اعظم ملک عبدالله در حقيقت مي خواهد بگويد عليرغم لفاظي هاي حقوق بشري و مقابله با تروريسم، هرگز نمي خواهد صحنه سوريه و عراق را به اين راحتي ها ترک کند. در واقع بندر نمي تواند فرزندان تروريست خود را در اين دو کشور تنها بگذارد. بندر هنوز هم در فکر رساندن تکفيري ها به مرزهاي ايران است.

سرحلقه تمام جنايات گروه هاي تروريستي در عراق و سوريه بندربن سلطان است. اوست که همه پول هاي اهداکنندگان عرب را از عربستان و ديگر کشورهاي منطقه جمع آوري مي کند و با رساندن به کويت – که سيستم هاي ساده و بدون محدوديتي هم دارد- به دست تروريست ها مي رساند.

نکته جالب در مورد بندر اين است که در چندين سند افشاشده از طرف انگليسي ها و آمريکائي ها، او رهبر همه تروريست هاي تکفيري است و هم اوست که به سر ريچارد ديرلاو رييس وقت سرويس جاسوسي انگليس گفته بود که ديگر فقط خداوند بايد به داد شيعيان در منطقه خليج فارس برسد. او گفته بود که مادران شيعه لبناني و عراقي را به عزاي فرزندانشان خواهد نشاند.

اين عربستان سعودي است که عليرغم شعار خادمين حرمين شرفين در حال نابودي اسلام و مسلمين از روي کره خاکي است؛ نکته اي که خود سعودي ها هم از اشتهار به آن ابايي ندارند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: سیاسی ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 22 مرداد 1393برچسب:, | 19:7 | نویسنده : valeh |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.